Τρίτη 15 Φεβρουαρίου 2011

Συνέντευξη με τον Χάρη Βαρθακούρη...


Συνέντευξη του Χάρη Βαρθακούρη στο Liveplace.gr


Γεννήθηκε και μεγάλωσε σ' ένα περιβάλλον με πλούσια μουσικά ερεθίσματα. Σπούδασε στη Βοστώνη  Εφαρμογή των Ηλεκτρονικών Υπολογιστών στη μουσική "Music Synthesis" κι όπως καταλαβαίνετε ο υπολογιστής αποτελεί το κύριο ζωτικό όργανο της δουλειάς του!
Είναι απο τους καλύτερους μουσικοσυνθέτες και απο τους καλύτερους τραγουδιστές. Συνθέτει τραγούδια για τον εαυτό του και όχι μόνο...Είναι ένας ευρηματικότατος και πολύ εύστροφος άνθρωπος, με απίστευτη αίσθηση του χιούμορ και σίγουρα γεμάτος θετική ενέργεια.
Το απίστευτο ταλέντο του πάντως μας έχει χαρίσει πολλά όμορφα τραγούδια με στίχο γεμάτο νόημα και ήχο που συγκινεί!
Κυρίες και Κύριοι του liveplace.gr σας παρουσιάζουμε τον έναν και μοναδικό Χάρη Βαρθακούρη!
Μια σύντομη συνέντευξη εφ'όλης της ύλης μόνο για σας...Aπολαύστε τον!


Kαταρχήν να σ'ευχαριστήσω  πάρα πολύ που δέχτηκες να κάνουμε αυτή την "e-interview" τώρα που ξέρω πόσο πιεσμένος είναι ο χρόνος σου λόγω του ότι είσαι στο studio αυτή τη στιγμή. Συνθέτεις και γράφεις λοιπόν αυτό το διάστημα και βασιζόμενη σε αυτό θα ξεκινήσω την πρώτη μου ερώτηση…

1)Τι ετοιμάζει ο Χάρης αυτό τον καιρό? Και πότε θα είναι έτοιμος να μας παρουσιάσει την καινούργια του δουλειά?
Χ.Β. : Ο Χάρης έχει να βγάλει ολοκληρωμένη δουλειά, album δηλαδή, 8 (ναι, οκτώ) χρόνια.
Κάθε χρόνο λέει (στον εαυτό του) «πάμε για φέτος»!
Ευελπιστεί όμως ότι μέχρι το Μάρτιο θα έχει τελειώσει κι ενδεχομένως κυκλοφορήσει...

2)Tι  είναι αυτό που σε εμπνέει κυρίως για να γράψεις ένα τραγούδι?
Χ.Β. :  Αν αναλογιστώ οτι τα τελευταία χρόνια τα περισσότερα τραγούδια τα έχω είτε ξεκινήσει, είτε γράψει εξ ολοκλήρου, στην Πάρο, τότε μάλλον με εμπνέει το καλοκαίρι, το νησί, ο ήλιος, η θάλασσα και μάλλον το γεγονός οτι ντυνόμαστε πιο ελαφριά :-)

3)Πως περνάς  τις ώρες που βρίσκεσαι  εκτός δουλειάς?Χ.B. : Σινεμά, γράφοντας, ενορχηστρώνοντας, παρακολουθώ κάποιες ξένες σειρές και ίσως κάποιο κοντινό ταξιδάκι με το αυτοκίνητο!

4)Ξέρω επίσης ότι είσαι λάτρης των gadgets ...όπως κι εμείς εδώ στο liveplace.gr... ποιά είναι τα αγαπημένα σου gadgets λοιπόν?Χ.Β. : GPS στο αυτοκίνητο (αλλιώς είμαι χαμένος απο χέρι), iPhone σε κάθε τσέπη, το 17αρι Macbook Pro μου (αν και δεν ξέρω αν θεωρείται gadget λόγω μεγέθους)...

5)Και επειδή ο Χάρης εκτός όλων των άλλων είναι και cyber-maniac (με την καλή έννοια φυσικά ;D)...Τι είναι αυτό που σε ενθουσιάζει στον web world και ποιό είναι το πρώτο πράγμα που κάνεις όταν ανοίγεις το pc σου?
Χ.Β. : Mε ενθουσιάζει η ευκολία επικοινωνίας που υπάρχει!
Καλή ώρα αυτή η συνέντευξη έγινε μέσω  Internet, αρα… ;-)
Το πρώτο πράγμα που κάνω όταν ανοίγω τον υπολογιστή μου είναι να δω αν τελείωσαν αυτά που κατέβαζα όσο κοιμόμουν κι μετά ελέγχω τα e-mails μου...

6)Αγαπημένα pc or console games?Χ.Β. : Είμαι αποκλειστικά και μόνο χρήστης Macintosh, οπότε οτιδήποτε με το μηλαράκι επάνω είναι αυτομάτως αγαπημένο (αυτό θα μπορούσε να είναι και απάντηση στην ερώτηση 4).  Αυτό όσον αφορά στα "pc".
Έχω όλες τις κονσόλες, αλλά το παιχνίδι που εχω πιάσει τον εαυτό μου τελευταία να παίζει (πολύ αραιά βέβαια) είναι το Wii Sports Resort, όπου παίζω κυρίως ping pong και τον διαγωνισμό τριπόντων.

7)Για πάμε και λίγο στον κινηματογράφο… Θέλω να μου πεις ποια ταινία είδες πρόσφατα και σου άρεσε πολύ!
Χ.Β.Avatar 3D

8)Αποκάλυψη τώρα… Τρία πράγματα που δεν θα  μπορούσε να φανταστεί κάποιος για σένα?X.B. : - Δε μου αρέσει να τραγουδάω νύχτα!
         - Δεν ακούω ελληνική μουσική!
         - Δεν βλέπω καθόλου ελληνική τηλεόραση !

9)Και για το τέλος άφησα το αγαπημένο σου θέμα…. ΓΥΝΑΙΚΕΣ... πόσο σημαντικό ρόλο παίζουν στην ζωή σου Χάρη?
(Πρόσεχε τι θα πεις κακομοίρη μου γιατί συνεντευξιάζεσαι από γυναίκα!!! χαχα)
X.B. : Θα παραφράσω ένα τραγούδι του Αντύπα που λέει "για τα λεφτά τα κάνεις όλα" και θα πω: Για τις γυναίκες τα κάνω όλα! Γι'αυτες γράφω μουσική, γι'αυτες τραγουδάω, ΣΕ ΑΥΤΕΣ απευθύνομαι όταν τραγουδάω... Άρα, τι νόημα θα είχε η ζωή (μου) χωρίς αυτές? 

===========================================================================Προσωπικά θα ήθελα για πολλοστή φορά να ευχαριστήσω τον Χάρη για την συνέντευξη που μου παραχώρησε και να ευχηθώ μέσα από την καρδιά μου σ’αυτόν τον ταλαντούχο άνθρωπο να έχει πάντα αστείρευτη έμπνευση για να μας χαρίζει τραγούδια που σπανίζουν την σημερινή εποχή...τα συγχαρητήρια μου για όσα έχει κάνει και για όσα πρόκειται ακόμα να κάνει!


Σταματία Καρπάτσιου.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 
Copyright © Res Nullius
Blogger Theme by BloggerThemes | Theme designed by Jakothan Sponsored by Internet Entrepreneur