Τετάρτη 18 Αυγούστου 2010

Ένας αναπάντεχα υπέροχος Δεκαπενταύγουστος...

Συνήθως αυτή την γιορτή οι περισσότεροι την περνάμε οικογενειακά..άλλοι επιλέγουμε να λείπουμε σε κάποιο νησί...και κάποιοι άλλοι όπως εγώ και η παρέα μου την περνάν σ'ένα υπέροχο χωριό με πολύ καλή συντροφιά,φιλοξενία,άφθονο γέλιο,ποτό και κέφι!!!
Αυτός ο 15αύγουστος ήταν αφιερωμένος στο αγαπημένο Ροδολίβος κι έτσι όπως εξελίχθηκαν τα πράγματα μπορεί να ήταν η πρώτη φορά μας εκεί αλλά σίγουρα δεν ήταν και η τελευταία!!

 Tο μέρος που διαλέξαμε φέτος για να περάσουμε αυτό το 3ήμερο ήταν κάτι που το σχεδιάζαμε και το συζητούσαμε καιρό τώρα!Είχαμε ακούσει τόσα πολλά για το Ροδολίβος τον δεκαπενταύγουστο που δεν θα μπορούσαμε να μην μπούμε στον πειρασμό να το ζήσουμε κι εμείς από κοντα!Και πάρα πολύ καλά κάναμε στην τελική...
Το παν για να περάσεις καλά δεν είναι μόνο το μέρος που επιλέγεις αλλά και η παρέα που θα έχεις μαζί σου..είχαμε βέβαια κάποιες σημαντικές απώλειες ατόμων που θα θέλαμε να βρίσκονται εκεί αλλά του χρόνου θα τους πείσουμε όλους!!! ;-))
Όλα τα είχε αυτό το 3ήμερο...και πολύ θάλασσα και φαγητό και ποτό..και ξέφρενο χορό μέχρι πρωϊας στο club και μπουγατσούλα για πρωϊνό από τοπική μπουγατσερί!!χαχ
Το πόσο καλά περάσαμε αποτυπώνεται και στις άπειρες φωτογραφίες που έχουμε βγάλει...όλες μέσα στην τρέλα και το χαμόγελο...και συνέβησαν πολλά τα οποία θα τα συζητάμε για πολύυυυ πολύ καιρό ακόμα!!(You know!! ;-p)

Eλπίζω κι εσείς να είχατε την τύχη να περάσετε τόσο όμορφα όπως κι εγώ όπου κι αν έτυχε να βρίσκεστε...για μένα ειλικρινά ήταν ότι καλύτερο για το κλείσιμο του καλοκαιριού!!
Και του χρόνου λοιπόν,να είμαστε γεροί,πάλι εκεί,με τα ίδια άτομα(και παραπάνω!!),στα ίδια μέρη,να περνάμε καλά και να διασκεδάζουμε σαν να βρισκόμαστε σε νησί...γιατί αυτό το μέρος νησίζει!!! :-))

Εις το επανιδείν my friends!!!

~Στην εξοχή εκεί έχω αφήσει τη ψυχή
στη πολη αυτη, ουτε ελπίδα ούτε φιλί~

2 σχόλια:

  1. γιατι οταν εισαι μαζι μου ποτε δε χανεις!τι θα κανες χωρις εμενα και τις γνωριμιες μου!αυτο σου λεω μονο!15 αυγουστο στο χωριο σου!χαχαχα!και τα καλυτερα ερχονταιιιιιι!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αγαπημένε μου ανώνυμε την επόμενη φορά βάλε κι ένα όνομα για να ξέρει ο κόσμος ποιόν πρέπει να ευχαριστώ που περνάω τόσο όμορφα στην ζωή μου!!!
    Φιλάκια και εν αγωνία για τα καλύτερα που περιμένουμε!! :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή

 
Copyright © Res Nullius
Blogger Theme by BloggerThemes | Theme designed by Jakothan Sponsored by Internet Entrepreneur