Παρασκευή 23 Ιουλίου 2010

Xρόνια πολλά μανούλα μου!!!

Τις θερμότερες ευχές μου θέλω να δώσω σ’αυτή την γυναίκα-ήρωα που με ανέχεται τόσα χρόνια παρά τον δύστροπο χαρακτήρα μου!! xD

 

Να την ευχαριστήσω μέσα από τα βάθη της καρδιάς μου που με μεγάλωσε με τόση αγάπη και προσπάθησε να με κάνει καλό άνθρωπο παρά τις δυσκολίες που περάσαμε παρέα πριν πολλά χρόνια!! Μου πρόσφερε τα πάντα απλόχερα και δεν με άφησε να στερηθώ τίποτα…με κακοέμαθε και λίγο η αλήθεια είναι!! :-P

 

Mανουλίτσα μου-Σουλιθρινάκι μου(όπως την αποκαλώ συνέχεια!!) να ζήσεις πολλά πολλά χρόοονια ΄και να καθόμαστε παρεούλα γερασμένες και να γελάμε με τις σκανταλιές που σου έκανα όταν ήμουν παιδί…Θα σε αγαπάω πάντα όπως σ’αγαπούσα πάντα…κι ας μαλώναμε συνέχεια κι ας δεν μου βγαζες κουβέντα γιατί είμαι κ κλειστός άνθρωπος όπως λες…Θα είμαι δίπλα σου πάντα και σε θέλω δίπλα μου για πάντα….αυτή την σχέση εξάρτησης που έχουμε την αγαπώ πολύ!!!

Να είσαι για πάντα γερή κι ευτυχισμένη γλυκιά μου αγάπη….μαζί σου για πάντα!!

 

Η λατρεμένη σου κορούλα!!

           Τία

 

Αυτό το τραγουδάκι στο αφιερώνουμε με τον μπαμπά γιατί κι εκείνου του αρέσει πολύ!!! :D

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 
Copyright © Res Nullius
Blogger Theme by BloggerThemes | Theme designed by Jakothan Sponsored by Internet Entrepreneur