Παρασκευή 4 Ιουνίου 2010

Kαλώς ήρθατε στον κόσμο μου....

Αυτό το post αποτελλεί ουσιαστικά το επίσημο καλωσόρισμα στο παρθενικό μου blog!!
Θέλω να σας προειδοποιήσω,λοιπόν,πως για ότι δείτε και ακούσετε εδώ μέσα δεν φέρω καμμία ευθύνη για τις παρενέργειες που τυχόν σας δημιουργηθούν.


Μιλάμε για "σκέψεις καθημερινής τρέλας" και ωσάν γνήσιο υδροχοάκι θα μιλήσω με πολύυυ τρέλα και κυκλοθυμισμό!!
Θα ειπωθούν λόγια γνήσια,καθαρά και σταράτα διότι στην ζωή μου δεν έχω μάθει να κρύβομαι...θα ξεδιπλωθούν  αισθήματα γιατί είμαι και πολύ ρομαντικός άνθρωπος πανάθεμα με...αλλά κυρίως θα αναρτηθούν προβληματισμοί ενός ανήσυχου μυαλού που ψάχνει να βρεί απαντήσεις σε όλα..και πάντα φυσικά μένει με την απορία..αλλά τι να κάνουμε; That's me!!
Όσον αφορά το "Res nullius" έχει να κάνει με την φύση του χαρακτήρα μου διότι όπως και όλοι σας έτσι κι εγώ δεν ανήκω σε κανέναν...είμαι κύριος του εαυτού μου και μόνο!

Ας μην περιαυτολογήσω όμως κι από την πρώτη μου ανάρτηση,αυτά θα γίνουν στην συνέχεια!
Κλείνωντας θα ήθελα απλά να επισημάνω πως το blog αυτό δημιουργήθηκε με σκοπό να τέρψει καταρχήν την ανάγκη μου για συγγραφή,είναι με λίγα λόγια ένα συνονθύλευμα των σκέψεων μου και των ανησυχιών μου.Ελπίζω, οι έστω λιγοστοί αναγνώστες μου, να το αγαπήσουν και γιατί όχι να συμμετάσχουν κιόλας με τον δικό τους μονάδικό τρόπο,κάθε σχόλιο ευπρόσδεκτο!!
Συγχωρέστε με επίσης για οποιαδήποτε ασυναρτησία ή κακογουστιά δείτε στον κόσμο μου...είπαμε είμαι νέωψ σ'αυτό το χώρο ,όσο γράφω θα μαθαίνω!! :-P

P.s. : "Memento" (=θυμήσου)
Να ευχαριστήσω θερμά και δημόσια τον μέντορα και δάσκαλο μου για την βοήθεια του μέχρι σήμερα  γιατί χωρίς εκείνον ακόμα δεν θα είχα ιδέα τι είναι c/p , ctrl+alt+dlt, twitter ,facebook e.t.c.
Να 'ναι γερός και υπομονετικός να μου μαθαίνει κι άλλα!!Τα φιλιά μου!!

Εις το επανιδείν φίλοι μου!
           

7 σχόλια:

  1. Καλώς ήρθες στο βλογοχωριό.
    At your service anytime.-

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. To πρώτο μου σχόλιο στο πρώτο μου ποστ από την αγαπημένη μου Δίβα!!
    Είμαι υπέρευτυχισμένη!!
    Καλώς σας βρήκα λοιπόν κι εγώ το μικρό και ταπεινό βλογερίστικο χαμομηλάκι!!
    Δώστε μου τα φώτα μας!!! :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλώς ήρθαμε στον κόσμο σου λοιπόν.

    Σου εύχομαι να έχεις την ίδια και καλύτερη διάθεση στο μέλλον και να μας κρατάς ενήμερους. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. @StavroZ να είσαι σίγουρος ότι από όρεξη να γράφω άλλο τίποτα...όρεξη να έχετε κι εσείς να διαβάζετε!! :D
    Σ'ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια!! xD


    @Vangelis Tι έπαθες παιδί μου?
    Δεν περίμενες να κάνω κάτι τέτοιο??? :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Έχω καθυστερήσει μια ώρα να κοιμηθώ...μπήκα Απο το iPhone μου λίγο ξαπλωμένος να δω κανά δυο πράγματα κ έπεσα πάνω στο blog σου Απο twitter link.διαβάζοντας με θαυμασμό όλα σου τα post έπεσα κ στον εναρκτήριο χαιρετισμό σου .έχω να σου πω πως θα είμαι ένας Απο τους φανατικούς αναγνώστες μιας και ο τρόπος γραφής σου κ η επιλογή των θεμάτων σου με άφησαν αφωνο(όχι ότι δε το περίμενα...).τελικά είναι πολύ ωραίο να διαβάζεις κάποιον που ξέρεις πολλα χρόνια...τον φερνεις ακριβώς μπροστά σου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Aυτό το σχολιάκι πως μου ξέφυγε τόσο καιρό απορώ!!
    Αγαπημένε μου και λατρεμένε μου Νίκο που έχουμε περάσει τόοοσα πολλά μαζί που γνωριζόμαστε αιώνες ολόκληρους και που σ'αγαπω κ σ'εκτιμώ τόσο πολύ!!
    Σ'ευχαριστω μέσα απ'την καρδιά μου για τα καλά σου λόγια..με συγκίνησες παλιόπαιδο!!

    Είμαστε τα πιο geek παιδιά του χωριού αφού ξέρεις!!χαχαχ
    Φιλάκια πολλάαααα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

 
Copyright © Res Nullius
Blogger Theme by BloggerThemes | Theme designed by Jakothan Sponsored by Internet Entrepreneur