Τετάρτη 9 Ιουνίου 2010

Όλως περιέργως....

Σήμερα ξύπνησα με άγριες διαθέσεις ,φαντάσου ακόμα δεν έχω πιεί καφέ και κάθισα να γράψω..κάτι μάλλον με απασχολεί πολύ!Γι'αυτό το αποφάσισα...η ζωή αγάπες μου είναι πολύ μικρή για να χωλοσκάμε για τα πάντα και γω την ζαχαρένια μου δεν πρόκειται να την χαλάσω για κανέναν!
Είμαι αυτή που είμαι,έτσι όπως είμαι με τον χαρακτήρα που έχω και σ'όποιον αρέσω..δεν θα αλλάξω
για κανέναν και όποιος διαφωνεί να περάσει έξω παρακαλώ η πόρτα είναι από κει...Εεεε μα πια!!!
Κάθομαι και γω σαν την χαζή ώρες ώρες και αναρωτιέμαι "μήπως έχουν δίκιο,μήπως θα έπρεπε να αλλάξω κάτι,μήπως να κάνω αυτό που θέλουν;" και που καταλήγουμε;;;Να κάθομαι βράδια αξημέρωτα να σκέφτομαι αν θα έπρεπε να αλλάξω και τι θα έπρεπε να κάνω για να πάω με τα νερά των άλλων!Καλά τρελάθηκες εαυτέ μου δηλαδή αν μήτι άλλο είσαι και υδροχοάκι και συ...είναι ποτέ δυνατόν να καταπιέσεις έναν υδροχόο να κάνει αυτά που θέλουν οι άλλοι;ΠΟΤΕ!Κάποια στιγμή θα ξεσπάσει και θα τους διαολοστείλει όλους και πολύ καλά θα κάνει...
Ατίθασος άνθρωπος από την φύση μου ,δεν συμβιβάζομαι για κανέναν λόγο..ψάχνω για το καλύτερο και για αυτό που δεν θα χρειάζεται να προσποιούμαι ότι είμαι κάτι άλλο..ελπίδα υπάρχει,το χαμόγελο πάντα συντροφιά και πορευόμαστε σ'αυτή τη ζωή με όσα μας έχουν απομείνει κομμάτια..στην γωνία μας περιμένει κάτι μοναδικό και ανεπανάληπτο...

p.s : Memento
Kαι όπως είπα κι εχθές στην φίλη μου την Κατερίνα(katchemeng) αργά ή γρήγορα η ελπίδα θα ρθει...πάντα έρχεται!!Εξάλλου αυτή είναι η δύναμη μας στην ζωή...η ελπίδα μας...και το χαμόγελο μας!!ΧΑΜΟΓΕΛΑ Κατερινάκι μου και ανέβασε με να σε ανεβάσω..έτσι πηγαίνουν αυτά!! :-D

2 σχόλια:

  1. Να αλλάξεις μόνο και μόνο επειδή κάποιοι σε θέλουν αλλιώς δε γίνεται. Αφενός επειδή δεν μπορείς να έχεις μια διαφορετική έκδοση του εαυτού σου για κάθε άνθρωπο και αφετέρου επειδή δεν μπορείς να λειτουργήσεις ως άνθρωπος όντας κάποιος άλλος.

    Παρόλα αυτά δεν είναι κακό να ακούς, να αφουγκράζεσαι τους άλλους. Είναι ένας τρόπος για να βελτιώσεις κάποιες αδυναμίες σου που διαφορετικά δε θα μπορούσες να τις αντιληφθείς. Από εκεί και πέρα είναι στο χέρι σου το τι θέλεις να αλλάξεις και τι όχι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Όχι μιλάμε για ριζικές αλλαγές του τύπου αλλιώς σε γνώρισα κι αλλιώς σε θέλω...ε,όχι,αυτά δεν γίνονται!!
    Παρόλαυτα αν κάτι στον χαρακτήρα μου είναι κακό για τους άλλους και για μένα φυσικά και να τους συμβουλευτώ και να το αλλάξω...αλλά μη μου ζητάς να γίνω άλλος άνθρωπος ξαφνικά!
    Εξάλλου όλοι έχουμε τα ελαττώματα μας....σκοπός είναι να έχουμε δίπλα μας ανθρώπους που να μας αγαπούν ακόμα κι έτσι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

 
Copyright © Res Nullius
Blogger Theme by BloggerThemes | Theme designed by Jakothan Sponsored by Internet Entrepreneur